Usein kysytyt kysymykset

Ovatko tuotteet aitoja?
Myymme vain aitoja tuotteita. Emme myy tuote väärennöksiä.

Onko samat tuotteet saatavilla myymälästänne?
Verkkokaupan valikoima saattaa poiketa myymälän valikoimasta. Verkkokaupan valikoima ei ole kuitenkaan sama kuin liikkeessä. Voit löytää liikkeestä tuotteen, jota ei ole verkkokaupassa. Tai verkkokaupasta tuotteen, jota ei ole myymälässä. Mikäli et löydä etsimääsi tuotetta ja merkki on edustamamme, voit lähettää siitä tuotekyselyn sähköpostiimme info@sk-korut.fi. 

Lisäksi kampanjat ja hinnat saattavat vaihdella myymälän ja verkkokaupan välillä. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. 

Myönnättekö kaikille kelloille takuun?
Kyllä. Myönnämme kaikille kelloille takuun, joka määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Rannekelloissa takuu käsittää vain kellon koneiston ja mahdolliset valmistusviat. Takuu ei korvaa rannekellon rungon, lasin ja rannekkeen normaalia kulumista käytössä. Rannekellojen takuuaika vaihtelee merkeittäin, mutta yleisin takuuaika on kaksi vuotta. Kaikki rannekellot huolletaan aina maahantuojan virallisessa takuuhuollossa. Takuuhuoltoon liittyvissä kysymyksissä olethan yhteydessä sähköpostilla osoitteeseen info@sk-korut.fi.

Myyttekö käytettyjä koruja ja kelloja?
Kyllä. Käytetyt tuotteet on selvästi ilmoitettu. Käytetyt tuotteet ovat vintage osastolla.

Ostin verkkokaupasta kellon ja sen ranneke on liian pitkä. Lyhennättekö kellon rannekkeen?
Valitettavasti rannekkeen lyhennys ei onnistu verkkokaupan kautta. Sen sijaan myymälässä ja myymälänoudoissa rannekkeen lyhennys on ilmainen rannekellon oston yhteydessä. 

Haluaisin ostaa kummilusikan. Saanko sen valmiiksi kaiverrettuna verkkokaupan kautta?
Voit saada kaiverruksen verkkokaupasta tilaamaasi tuotteeseen. Kaiverrus sisältyy hintaan. Voit tilauksen yhteydessä kassalla kirjoittaa ”Tilauksen kommentit” -kenttään kaiverrettavan tuotteen ja haluamasi tekstin. Huomioithan, että kaiverretuilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. 

Missä tilaukseni viipyy? Olen saanut tilausvahvistus viestin ja maksanut tuotteet.
Käsittelemme tilauksia jokaisena arkipäivänä. Lähetämme tilaukset normaalisti 2–7 arkipäivän kuluessa siitä, kun maksusuoritus on kirjautunut järjestelmäämme. Tilaus- ja toimitusvahvistus lähetetään tilauksessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Poikkeuksena tuotteet, joissa on ilmoitettu pidempi toimitusaika. Mikäli tilausvahvistuksen jälkeen tilaaja ei ole saanut 7 arkipäivään vahvistusta tuotteen lähettämisestä, pyydämme olemaan yhteydessä sähköpostiimme info@sk-korut.fi. Mikäli jonkun tuotteen toimituksessa on puutteita, ilmoitamme siitä mahdollisimman nopeasti. 

Tein tilauksen verkkokaupasta, voinko tehdä muutoksia tilaukseen?
Mikäli huomaat tilauksessasi jotain korjattavaa, niin olethan pikaisesti yhteydessä meihin. Tällöin saatamme vielä ehtiä korjaamaan tilaustasi, jos tilaus ei ole vielä lähtenyt toimitettavaksi. Mikäli tilaus on ehditty jo lähettämään, niin tilausta ei ole enää mahdollista muuttaa.

Tilasin verkkokaupasta ja valitsin toimitustavaksi myymälänoudon. Voinko noutaa tilaukseni heti myymälästä tilaamisen jälkeen?
Myymälänouto tilaukset toimitetaan verkkokaupasta myymälään toimitusajan puitteissa. Tilauksen noutaminen onnistuu myymälästämme Kotkan Prisma-keskuksesta. Käsittelemme tilaukset normaalisti 2–7 arkipäivän kuluessa. Tilaus on noudettavissa, kun maksusuoritus on kirjautunut järjestelmäämme. Kun tilaus on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostina. Tilausta säilytetään myymälässä 14 vrk. 

En ole tyytyväinen tuotteeseen, jonka tilasin verkkokaupastanne. Haluaisin palauttaa sen. Miten toimin?
Sk-korut.fi verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihdosta tai palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info@sk-korut.fi. Täytä paketin mukana tullut vaihto- ja palautuslomake. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseensa ja laita vaihto- ja palautuslomake mukaan. Kirjoita lähetyksen päälle selkeästi lähetystiedot, asiakaspalautus sekä Sk-korut.fi palautustunnus 659978. Vie palautuspaketti Postin toimipisteeseen. Ota kuitti vakuudeksi. 

Vaihdot ja palautukset tulee lähettää osoitteeseen:

SK-korut.fi / Sutelan Kello ja Kulta Ky 
ASIAKASPALAUTUS
Hakamäentie 1
48400 Kotka
Palautustunnus: 659978

Koskeeko palautusoikeus kaikkia tuotteita?
Sk-korut.fi verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, uudenveroinen ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Kaiverretuilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, ellei kaiverruksessa ole Sk-korut.fi tekemää selkeää virhettä. Tilauksesta valmistetuilla tai muuten asiakkaan toiveiden tai vaatimusten mukaisesti räätälöidyillä tuotteilla ei ole myöskään vaihto- eikä palautusoikeutta. Huom. myymälästä ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta, vain vaihto-oikeus.

Voinko tilata tuotteita toimitettavaksi Suomen ulkopuolelle?
Sk-korut.fi verkkokauppa toimittaa tilauksia vain Manner-Suomeen. Valitettavasti emme toimita myöskään Ahvenanmaalle. 

Miten nopeasti lähetätte tilauksen?
Kaikki varastossa olevat tuotteet postitetaan 2–7 arkipäivän sisällä tilauksesta. Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Kaikki verkkokaupan tuotteet eivät ole varastotuotteita. Tällöin toimitusaika saattaa olla pidempi, mikäli tuote tilataan valmistajalta. Pyrimme kuitenkin aina toimittamaan lähetykset mahdollisimman pian. Jotkut tuotteet valmistetaan useimmiten tilaustyönä. Tällöin tulee varautua pidempään toimitusaikaan. Pidemmän toimitusajan tuotteissa on toimitusaika mainittu erikseen.

Miten tilaus toimitetaan?
Tuotteet toimitetaan Postin kautta. Voit valikoida toimitustavaksi nouto Postista, toimitus valitsemaasi pakettiautomaattiin, kotipaketti tai nouto myymälästämme Kotkasta. 

Tilasin tuotteita verkkokaupastanne ja en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiini.
Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta kahden arkipäivän kuluessa tilauksestasi, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse info@sk-korut.fi. 

 
Vuonna 1981 perustettu yrityksemme Sutelan Kello ja Kulta Ky on sijainnut aina samassa osoitteessa Kotkassa, Prisman yhteydessä.

© Sutelan Kello ja Kulta Ky