Vaihto- ja palautus

Sk-korut.fi verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, uudenveroinen ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Kaiverretuilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, ellei kaiverruksessa ole Sk-korut.fi tekemää selkeää virhettä. Tilauksesta valmistetuilla tai muuten asiakkaan toiveiden tai vaatimusten mukaisesti räätälöidyillä tuotteilla ei ole myöskään vaihto- eikä palautusoikeutta. Voit palauttaa tilauksen myös myymäläämme Kotkaan mainitsemalla kyseessä olevan verkkokauppa palautus/vaihto. Huom. myymälästä ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta, vain vaihto-oikeus. 

Huomaathan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole riittävä syy palautukselle. Lähetys, joka on jätetty noutamatta ja saapuu meille ilman palautuslomaketta, pidätämme käsittely- ja lähetyskuluja 13.50 euroa.

Asiakaspalautukset tulee lähettää aina Postin kautta ilmaisella asiakaspalautuksella ja palautuksesta on pyydettävä kuitti.

Pakkaaminen on palautuksen lähettäjän vastuulla. Palautettava tuote tulee pakata huolellisesti, ettei se vahingoitu kuljetuksessa. Emme vastaa epäasianmukaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Mikäli asiakas on laiminlyönyt tuotteen huolellisen pakkaamisen, tästä aiheutuvat kustannukset peritään asiakkaalta. 

Vaihdosta tai palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info@sk-korut.fi

Palautusohjeet

Lataa vaihto- ja palautuslomake tästä
  1. Täytä vaihto- ja palautuslomake. 
    Vaihto- ja palautuslomake löytyy lähetyksestä tai voit tulostaa sen sivuiltamme. Liitä lomake lähetykseen mukaan.
  2. Pakkaa tuote huolellisesti ja laita vaihto- ja palautuslomake mukaan. 
    Pakkaa tuote huolellisesti. Palautuksen säilyminen ehjänä on asiakkaan vastuulla.  Tuotteen pitää olla käyttämätön. Palauta kaikki tuotteeseen kuuluvat osat esim. käyttöohje ja rasia.
  3. Kirjoita paketin päälle lähetystiedot.
    Kirjoita paketin päälle alla oleva palautusosoite ja asiakaspalautustunnus 659978. Tällöin posti laskuttaa palautuksesta meitä, palautus on sinulle maksuton. Huomioithan, että voit tehdä palautuksen ainoastaan Postin välityksellä.
  4. Vie palautuspaketti Postin toimipisteeseen. 
    Kertokaa Postin asiakaspalvelijalle kyseessä olevan asiakaspalautus. Pyydä kuitti palautuksestasi. Kuitti on tosite lähetyksen palauttamisesta. Tarvitset sitä, mikäli tuote ei palaudu SK-korulle. 

Vaihdot ja palautukset tulee lähettää osoitteeseen:
 
SK-korut.fi / Sutelan Kello ja Kulta Ky 
ASIAKASPALAUTUS
Hakamäentie 1
48400 Kotka
Palautustunnus: 659978
 

Maksutavasta riippuen hyvitys tapahtuu seuraavasti

Pankki- tai korttimaksun palautus tulee Klarnan kautta suoraan samalle kortille tai pankkitilille, mistä tilaus on maksettu.
Klarna hyvittää maksun yleensä 7 pankkipäivän kuluessa.

Klarna laskusta voitte maksaa laskulta pitämienne tuotteiden summan. Koko tilauksen palautuessa perumme laskun kokonaisuudessaan. Voitte myös kirjautua Klarnan asiakastilillenne ja laittaa laskun pitoon palautuksen nojalla, näin teidän ei tarvitse huolehtia laskun eräpäivästä. https://app.klarna.com/login?market=fi

Jos olette jo maksanut laskun, niin Klarna ottaa teihin yhteyttä ja palauttaa teille rahat.
 
Vuonna 1981 perustettu yrityksemme Sutelan Kello ja Kulta Ky on sijainnut aina samassa osoitteessa Kotkassa, Prisman yhteydessä.

© Sutelan Kello ja Kulta Ky